2012年2月4日 星期六

沙田區的午飯驚喜

中午12:51
Lunch時間 去親沙田 黎黎去去都食eugogo,越棧同譚仔
係等位期間 就行下有冇新選擇
點知係連城見到呢間
一於試新野


睇個門面 應該新開無耐
食飯時間 都算幾多人



好彩唔洗等太耐
基本上你可以散叫
揀湯底 面類  以及餸


或者你可以選擇叫佢揀定既


KAY仔同我決定左一人散叫一碗面
再試下佢個什錦拼盆

KAY的椰汁紅豆冰[右邊]
我果杯係馬尼拉茶[左邊]
勁好飲!! 佢味道似奶茶 但比一般奶茶更滑
佢果種奶味比一般更香 味道都幾特別
10分推介!!!


KAY點的冬蔭公湯底檬粉 BB辣
雖然顏色好似好紅 但竟然唔辣
以完全唔食辣的我都接受到
如果好辣人士應該要點中辣以上 唔係應該唔夠喉
冬蔭公湯味道好香 帶點清新的酸味 好開胃 好好味:D


我點既係牛骨清湯幼薯粉
牛味濃郁 唔似普通湯咁全部味精味
平日係絕對唔飲呢D湯底
今次都忍唔住飲左好多啖
佢係飲完都唔會覺得好咸好口乾 成口都味精的感覺




仲有呢個拼盆
其實兩碗面同飲品都上得好快
只係呢個拼盆等左半個鐘有多
三催四請都未黎
最後搞到差唔多發脾氣話唔要先黎
除左呢樣 其餘都好OK
呢個拼盆最值得一讚既係佢的柚子沙律
用沙田柚黎整 非常清新 開胃 有別一般沙律的甜膩
佢無用沙律醬 用一D泰式酸酸地既汁 配埋清甜既沙田柚 值得一試!!
其他既燒蝦,蝦餅,魚餅,串燒同豬頸肉都唔係太特別
不過我覺得$108叫既拼盆份量算少 唔係太抵(可能因為得個沙律係好好食)
所以下次都係淨點沙律已經夠
(單點半份只係$30)
整體黎講
呢間都係抵食 而且好味
下次會再黎試其他野食
(見到隔離枱個海南雞飯都幾吸引)

0 意見:

張貼留言

Follow ME♥

更多即時分享在Facebook更新!!!
Click進下面專頁給我一個讚-3-

DingDing ♥ is sharing
 

DingDing Love is sharing Copyright © 2010 -